تحلیل دوج کوین

۳ بازديد

دوج کوین (DogeCoin) از یک میم کوین معمولی تبدیل به رمز ارزی باارزش شد. اما عامل موفقیت ارز دیجیتال دوج کوین چیست و چطور اینقدر محبوب شد؟

 دوج کوین همانند بیت کوین (‌BTC) و اتریوم (ETH)، یک رمز ارز است که شبکه و بلاک چین منحصربه‌فرد خود را دارد. دوج کوین برای شوخی میان جامعه دوست‌داران کریپتوکارنسی ساخته (به این نوع رمز ارزها میم کوین یا Meme Coin می‌گویند) و نام بامزه‌ای هم برای آن انتخاب شد. این رمز ارز علی‌رغم تاریخچه عجیبش، در سال 2021 شهرت فراوانی پیدا کرد؛ در زمان نوشتن این مقاله، شاخص حجم بازار دوج کوین در رده ششم کل ارزهای دیجیتال قرار دارد و برای مدتی هم در اوایل سال میلادی جاری، در رده پنجم این دسته‌بندی قرار داشت. اگر برای خرید دوج کوین نیاز به تحلیل دوج کوین دارید توصیه ما به شما سایت ارزسنج است

نکته حائز اهمیت درباره محبوب‌ترین میم کوین بازار، حمایت بی‌‌شائبه ایلان ماسک، دومین فرد ثروتمند دنیا، از این ارز دیجیتال است. موضوع فقط سرمایه هنگفت وی نیست. ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا و شرکت فضایی اسپیس ایکس، یکی از نوابغ قرن جاری خطاب می‌شود، به همین دلیل حمایت شدیدش از ارز دیجیتالی که به نظر هیچ چیز خاصی برای عرضه ندارد، تعجب‌آور است! آلت کوین‌ها با هدف برطرف کردن مشکلات BitCoin و اضافه کردن یک سری قابلیت‌های بیشتر به شبکه اولین رمز ارز دنیا ظهور کردند، اما DogeCoin در این رابطه چیز زیادی برای ارائه ندارد!

در این مطلب با تاریخچه رمز ارز مورد علاقه ایلان ماسک آشنا شده و ضمن معرفی بهترین کیف پول‌های آن، نحوه استخراجش را نیز آموزش خواهیم داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.