قیمت شیبا به تومان

۳ بازديد

مزایا و معایب ارز دیجیتال شیبا اینو : دراین قسمت به بیان مزایا و معایب شیبا میپردازیم. اگر قصد خرید شیبا را داشتید و نیاز به بررسی قیمت شیبا به تومان را داشتید میتوانید از سایت ارزسنج کمک بگیرید.

مزایا

  1. دو توکن دیگر به جز SHIB به نام‌های LEASH و BONE در اکوسیستم شیبا وجود دارند که برای افرادی که نقدینگی را در صرافی‌های غیرمتمرکز ایجاد می‌کنند، اعطا می‌شود. این موضوع می‌تواند به بهبود وضعیت شیبا کمک کند.
  2. اکوسیستم شیبا کاملاً غیرمتمرکز است و حتی خالق این ارز دیجیتال نیز از ابتدا هیچ دارایی شیبا نداشته و پس از عرضه در صرافی‌ها اقدام به خرید ارز دیجیتال خود کرده است.
  3.  ارز شیبا بدون هیچ هزینه‌ای ایجاد شد. این موضوع می‌تواند قوت قلبی برای کسانی باشد که با وجود داشتن دانش بالا، سرمایه‌ای برای فعالیت در این حوزه ندارند.
  4. بیش از 50 درصد توکن‌های شیبا در اختیار ویتالیک بوترین قرار دارد؛ به این ترتیب وی که چهره‌ای مطرح در دنیای ارزهای دیجیتال است، آینده این ارز دیجیتال را تا حد زیادی در کنترل خود دارد. از آنجا که وی دانش کافی در این زمینه دارد، می‌توان انتظار داشت که تصمیم‌گیری‌های درستی در این باره صورت دهد.
  5. از آنجا که توکن شیبا یک توکن ERC-20 است، پیداکردن کیف پول مناسب برای نگه‌داری آن کار دشواری نیست.

معایب

  1. ارز شیبا هیچ پشتوانه فنی ندارد. درواقع حمایت دارندگان و افراد مشهور ارزش آن را مشخص می‌کند؛ به بیان ساده‌تر روزی که حامیان این ارز دیجیتال آن را رها کنند، این ارز دیجیتال ارزش خود را از دست می‌دهد.
  2. در طبقه‌بندی ارزهای دیجیتال، شیبا بالاتر از بسیاری ارزهای دیجیتال با وایت پیپر بسیار عالی و اهداف بسیار خوب قرار گرفته است. این موضوع می‌تواند این مطلب را پررنگ کند که شاید این ارز دیجیتال (شیبا) قدرت کافی برای نگه‌داشتن جایگاهی بالا در بازار ارزهای دیجیتال نداشته باشد.
  3. بسیاری بر این باورند که ارز دیجیتال شیبا یک شت کوین است و به‌زودی ارزش خود را از دست می‌دهد.
  4. ارز دیجیتال شیبا، وایت پیپر ندارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.