تحلیل شیبا امروز

۳ بازديد

ارز دیجیتال شیبا چیست؟

شیبا یا به طور کامل‌تر شیبا اینو بر بستر بلاکچین اتریوم بنا شده و بر همین اساس نمیتوان آن را در دسته بندی کوین‌ها جای داد پس به همین علت آن را در دسته توکن‌ها جای میدهند. اگه نیا به تحلیل شیبا امروز نیاز دارید از سایت ارزسنج کمک بگیرید.

در ابتدای عرضه این ارز دیجیتالی بسیاری از سرمایه گذاران توانستند به سود قابل توجهی دست یابی داشته باشند که علت آن افزایش ارزش شیبا در حد فاصله زمانی کم بود. البته برخی از فعالین این زمینه، ارز دیجیتال شیبا را به عنوان یک شت کوین لقب میدهند به این معنی که این ارز دیجیتالی دارای ارزش پایینی است.
شیبا به عنوان یک ارز دیجیتالی برای شروع کار خود یک کوادریلیون توکن داشت که نصف این مقدار را برای توزیع بر بستر اتریوم کنار گذاشت و نصف دیگه اون که دارای ارزشی بالغ بر یک میلیارد دلار بود را در اختیار بنیان گذار اصلی اتریوم یعنی ویتالیک بوترین قرار داد. بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه بوترین این مبلغ را به عنوان کمکی برای مردم هندوستان در برابر کرونا اهدا نمود. این کار بوترین ارزش شیبا را برای مدتی به نصف میزان آن رساند.

شیبا

معرفی ارزدیجیتال شیبا اینو

قبل از هر چیزی بهتر است کمی دقیق‌تر در رابطه با این ارز دیجیتال توضیحاتی داشته باشیم. در حال حاضر به طور عمومی شیبا اینو را در دسته بندی میم کوین‌ها قرار میدهند. میم کوین به آن دسته از ارزهای دیجیتال میگویند که به تازگی کار خود را در دنیای ارزهای دیجیتالی آغاز کرده و با هدف خاصی فعالیت نمیکنند. از نمونه‌های دیگر این دسته میتوان به دوج کوین، آلاسکا اینو و دیگر موارد موجود اشاره داشت. ارز دیجیتالی شیبا اینو بر سه توکن پایدار است که کاربران دسترسی لازم را به آنها دارا هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.